کرم دور چشم چیست؟

کرم دورچشم برای درمان چین و چروک های چشم ، از بین رفتن پف،سیاهی دور و زیر چشم،جوان و روشن شدن پوست زیر چشم ها کاربرد دارد و انواع مختلفی دارد.اگر می خواهید درباره کرم دور چشم بیشتر بدانید ادامه ی این متن را بخوانید.ما بدون توضیح اضافی کمکتان کردیم تا چه کرم دور چشمی بخرید.

انواع کرم دور چشم:

کرم دورچشم انواع مختلفی دارد مثلا برای پف،سیاهی و چین و چروک.حالا برای خریدن کرم دور چشم اول از همه بدونید که برای چه کاری می خواهید این کرم را بخرید و پول اضافه خرج نکنید.البته می توانید تمام این ویژگی ها رو در یک کرم داشته باشید.

سن استفاده از کرم های دور چشم حداقل از 25 سالگی می باشد و توصیه میکنیم قبل از این سن به هیچ عنوان استفاده نکنید مگر با تجویز پزشک.

 

دلیل سیاهی زیر چشم چیست؟

خیلی از مردم فکر می کنند اگر زیر چشم هایش سیاه است به دلیل طرز زندگی آنهاست اما باید بدانید اصلا اینجوری نیست. شما هیچ تقصیری در سیاهی زیر چشم های تان ندارید،آنها به دلیل کم خوابی یا استرس یا کار زیاد به وجود نیامده اند. دلیل سیاهی زیر چشم ها  رگ های خونی بسیار ریزی است که زیر پوست ظریف این قسمت قرار دارد.

نحوه ی زدن کرم دور چشم:

بهتر است اول از گوشه داخلی چشم‌هایتان شروع کنید و سپس به سمت بیرون حرکت کنید یا اینکه از گوشه بیرونی چشم‌ها شروع کنید و به سمت داخل بیایید تا به بینی برسید. کرم را روی پلک ها نزنید چون ممکن است وارد چشم شود و مشکلاتی را به وجود بیاورد.بعضی از کرم‌ها را نباید اصلا روی پلک‌ها زد البته روی بعضی از کرم‌ها نوشته شده که روی پلک‌ها نیزمی‌توان استفاده کرد.