بی اختیاری ادرار و مدفوع در بزرگسالان به دلیل کهولت سن امری عادی است همچنین بی اختیاری در بین افرادی که به هر دلیل توان رفتن به توالت را ندارند رایج است. اصولا ساده ترین راه برای حل این مشکل استفاده از پوشک بزرگسالان می باشد. در ادامه توجه شما را به نکات مهم در خرید پوشک بزرگسالان جلب می نمائیم.

بهترین برندهای پوشک بزرگسالان در حال حاضر پوشک ایزی لایف و پنبه ریز است که شما می توانید در فروشگاه اینترنتی داروکلیک با قیمت مناسب آنها را تهیه نمائید.

 

نکات مهم در خرید پوشک بزرگسالان که اکثراً نمی دانند

 

پوشک بزرگسالان به دو شکل چسبی و شورتی می باشد.

پوشک چسبی،این نوع پوشک مانند پوشک کودکان است که در اطراف آن دو تا چسب دارد که به راحتی قابل استفاده است و راحت می توان آن را باز و بسته کرد و از آن استفاده نمود.

پوشک شورتی، یک پوشک مناسب هم برای مردان و هم برای زنان است. این نوع پوشک همانند شورت می باشد و هیچ گونه برجستگی به بیرون ندارد و از روی لباس اصلا مشخص نیست و به دلیل قدرت جدب بالایی که دارد هرگز نم نمی زند و می توان با خیال راحت از آن استفاده نمود.

پوشک بزرگسالان را معمولا باید با توجه به سایز و اندازه هر شخص و حتی کوچکتر که کاملا مناسب با فیت بدن باشد را خریداری نموده و برای انتخاب موثر و مناسب پوشک بزرگسال باید سبک زندگی و سطح فعالیت هر فرد را مورد نظر قرار داد زیرا انواع پوشک چسبی وشورتی در سایزهای مختلف وجود دارد که می توان از انها استفاده کرد.

از آنجا که آمار بیماری در بین بزرگسالان و حتی جوانان رو به افزایش است استفاده از پوشک بزرگسالان امری عادی است. پوشک های بزرگسالان اغلب یکی از اولین محصولات توصیه شده به سالخوردگان و بیمارانی است که به مراقبت نیاز دارند و به ظور منظمیک شدوه زندگی را حفظ می کنند پوشک های مختلف در ابعاد مختلف وجود دارند که مواد ساخته شده در آن می تواند متفاوت باشد. مهم نیست این وحشت ناشی از سن شما یا هر نوع بیماری باشد مهم این استکه شما باید بهترین وضعیت ممکن را بدون خجالت و شرمساری در اختیار داشته باشید تنها چیری که باید انجام دهید این است که یک پوشک مناسب انتخاب کنید و بدون هیچ گونه نگرانی، شیوه زندگی راحت و سالمی را ادامه دهید.

بی اختیاری ادرارعبارت است از خروج غیر ارادی ادرار از بدن که به طور میانگین 10% مردم جهان به این مشکل مبتلا هستند، البته شدت بی اختیاری ادرار از یک فرد به فرد دیگر بسته به شدت شرایط که چقدر می خورد،چقدر می نوشد ویا این که از بیماری هایی مانند دیابت و……رنج می برند کاملا متفاوت است.

یک پوشک مناسب باید حداکثر ایمنی را برای فرد فراهم کند و بتواند برای مدت طولانی بدن فرد را خشک نگه داردو یک پوشک مناسب باید دارای لایه های بازدارنده در اطراف پوشک باشد که از هر گونه نم ونشت به پاهای فرد جلوگیری کند زیرا نشت زمانی رخ می دهد که پوشک بر روی بدن فیت نباشد. بنابراین مسله مهم شکل بدنه پوشک است که درست بر روی بدن قرار بگیرد حتی زمانی که فرد در حال فعالیت باشد، بتواند در آن احساس راحتی کند.

یک پوشک مناسب نباید هیچ گونه حساسیتی برای پوست بدن ایجاد کند و پای بیمار را عرق سوز نماید به همین دلیل باید از پوشک هایی که لایه های پشتی انها قابلیت تبادل هوا را داشته باشد تا بوی بد ادرار باعث اذیت خود بیمار و اطرافیان نگردد.

پوشک بزرگسالان معمولا مناسب با آناتومی بدن مردان و زنان و مخصوص هر یک از دو جنس تولید شده و چون مطابق با آناتومی هریک از آنها می باشد استفاده از آنها راحت تر است.

چه کسانی می توانند از پوشک بزرگسالان استفاده کنند

_افرادی که کنترلی در ادرار و مدفوع خود ندارند نیاز به پوشک یا محصولات مشابه دارند چون که هیچ کنترلی بر مثانه و روده های خود ندارند. افرادی که بستری هستند یا روی صندلی چرخ دار هستند و به هر دلیلی نمی توانند از توالت استفاده کنند نیاز به پوشک دارند. افرادی که دچار اختلالات شناختی و یا عقب ماندگی ذهنی هستند ممکن است به پوشک نیاز داشته باشند.

بعضی از زنان بعد از زایمان دچار تکرر ادرار می شوند که اختیاری در کنترل ادرار خود ندارند، بعضی از افراد هنگام عطسه کردن همین اتفاق برای آنها می افتد که نمی توانند کنترلی در ادرار خود داشته باشند و همچنین زنانی که ترشحات اندک ادرای دارند که علت آن می تواند خنده شدید و یا نرسیدن به موقع توالت باشد. با این وجود حتی نشت ادرار به میزان کم آزار دهنده است و ممکن است فرد را دچار انزوا کند و از این که دیگران متوجه مشکل آنها شوند نگران هستند و همین باعث می شود که کمتر از خانه خارج شوند. استفاده از پوشک بزرگسالان بسیار ارزشمند است زیرا علاوه بر این که هزینه های شستشو و نظافت لباس را کم میکند هزینه خرید آن نز بسیار کم است و کاملا مقرون به صرفه می باشد و فرد با خیال راحت و با اعتماد به نفس می تواند به راحتی در اجتماع حضور یابد.

_فضانوردان نیز از پوشک بزرگسالان استفاده می کنند که نام این پوشکmaximum

absorbency Garments است که در طول پرتاب یا فرود استفاده می شود. در ماموریت های شاتل فضایی هر کدام از خدمه سه پوشک دریافت می کنند برای لحظه پرتاب، لحظه فرود و یک پوشک یدکی برای مواقع لازم. این پوشک ها مناسب زنان نبودند اما مردان رضایت کاملی از این پوشک ها داشتند. پارچه فوق العاده جاذب در این پوشک ها می تواند تا 400 برابر وزن خود را جذب کند و بسیار مناسب است.

_سربازانی که تحت هر شرایطی قادر نیستند پست خود را ترک کنند از این پوشک استفاده می کنند، برخی زندانیان که باید اعدام بشوند از پوشک های اعدام برای جمع آوریمایعات بدن قبل و بعد از اعدام استفاده می کنند، غواصانی که مدت طولانی در زیر آب هستند از پوشک استفاده می کنند، خلبانانی که پروازهای طولانی دارند و مدت زیادی در هوا به سر می برند پوشک می پوشند. در سال 2003 مجله خطرات گزارش داد که کارگران در صنایع مختلف از پوشک استفاده می کردند زیرا که کارفرمایان آنها به آنان اجازه رفتن به توالت را نمی دادند و آنها 10% از در آمد خود را صرف خرید پوشک می کردند، در آلمان بیماران جوان مست پوشک می شوند.