اگر پوست شفاف و زیبایی نداشته باشید، هر چه قدر هم آرایش کنید و از انواع رژلب ها، ریمل های مختلف و کرم پودرها استفاده کنید باز هم به آن زیبایی که می خواهید نمی رسید. به طور یقین مانند پوشاندن یک دیوار قدیمی ترک‌خورده با رنگ و بدون زیرساز است. باید بدانید نه‌تنها زیبایی ندارد بلکه نقص‌های آن خیلی بیشتر به چشم‌مان می‌آید. در ادامه مطلب به بررسی بهترین برند اسکراب صورت در بازار می پردازیم.

در درجه‌ی اول اگر می‌خواهید زیبا به نظر برسید قبل از تست هرگونه لوازم آرایشی به فکر پوست‌تان باشید. گاهی با رسیدگی به پوست ظاهر شما آنقدر جذاب می‌شود که دیگر حتی نیاز به لوازم آرایش هم ندارید.

بهترین برند اسکراب صورت در بازار کدام است؟

چرا باید از اسکراب صورت استفاده کنیم؟

بهترین برند اسکراب صورت

1-اسکراب شون

یکی از کاربردی ترین اسکراب‌های بسیار مقرون‌به‌صرفه و اینکه به راحتی با هر نوع پوستی سازگار می باشد اسکراب شون است. یک مارک ایرانی معروف است و قطعا تا به حال نام آن را بارها شنیده اید و از کیفیت محصولات آن آگاه هستید.

2-ماسک و اسکراب فریمن

برند فریمن یکی از حرفه‌ای ترین و محبوب‌ترین برندهای ماسک و اسکراب در بین خانم ها است. کافی است تنها یک بار از اسکراب‌های این برند استفاده کنید تا متوجه شوید که در مورد چه صحبت می‌کنیم.

3- ژل پاک کننده اسکراب صورت پریم

اگرمطمئن هستید که پوست صورت شما خیلی کم آسیب دیده، نیازی به استفاده از یک اسکراب قوی ندارید و بهترین گزینه برای شما استفاده از این اسکراب ملایم پریم است. این اسکراب پوست شما را به صورت کاملا ملایم لایه‌برداری می‌کند و از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری می‌کند.

4-اسکراب لایه بردار صورت آدرا حاوی عصاره پوست گردو

در اسکراب آدرا پوست گردو استفاده شده موجب حذف سلول‌های مرده از پوست و شفافیت پوست شما می‌شود. این اسکراب حاوی آبرسان‌های قوی است که بعد از استفاده دیگر در پوست خود احساس خشکی و کشیدگی نخواهید کرد.

5-اسکراب صورت لایه بردار بایودرما

اگر شما به دنبال یک اسکراب خارجی مرغوب هستید، به شما پیشنهاد برند معروف بایودرما را می دهیم. اسکراب لایه‌بردار برند بایودرما یک پاک‌کننده و لایه‌بردار ملایم پوست است که با تمیز کردن پوست شما تا حدی باعث از بین رفتن جوش‌های سرسیاه می‌شود و به شما پوستی یک‌دست و یک‌رنگ می‌دهد. از ویژگی‌های خیلی مثبت و مهم این اسکراب فاقد پارابن بودن آن و عطر بسیار خوب این اسکراب است.