امروزه ریزش مو به یکی از معضلات مردم تبدیل شده است.هم  بانوان و هم آقایان از ریزش مو و کم پشت شدن موها رنج می برند.اما با گسترش این معضل راه کار های زیادی هم به وجود آمده که وجود انواع شامپو های ضد ریزش و تقویتی از جمله ی آن هاست.

انواع شامپو ضد ریزش و تقویتی:

انتخاب در بین انواع شامپوهای ضدریزش به نوع موهایمان بر میگردد.کسانی که موهایشان زود به زود چرب می شود باید از شامپوهای مخصوص موی چرب استفاده کنند.کسانی که موی خشک و وز یا فر دارند از شامپوهای موی خشک و همچنین کسانی که موی خود را رنگ کرده اند یا موی آسیب دیده دارند هم می توانند از شامپو مخصوص موهای رنگ شده و آسیب دیده استفاده کنند.

قیمت شامپو ضد ریزش:

گران خریدن به معنای عالی بودن نیست،باید شامپوی مناسب با موی خود را پیدا کنید ،مهم اینه شامپو با موی شما سازگار باشد و ایرانی و خارجی بودن شامپو ملاک نیست.

بهترین شامپو ضد ریزش و تقویتی:

برند های مختلفی شامپوی ضد ریزش تولید می کنند که در بینشان هم شامپو ضد ریزش ایرانی و هم شامپو ضد ریزش خارجی طرفداران خاص خود را دارند.

در بین برند های ایرانی  سریتا (Cerita)، فولیکا (Fulica)، اویدرم (Eviderm)، سینره (Cinere)، ایروکس (Irox)، لامینین (Laminin)، پریم(Prime) بسیار محبوبند که با توجه به سلیقه ی مشتری انتخاب می شوند.